Ako nakupovať

V článku ako nakupovať nájdete jednoduchý textovo-obrázkový návod ako vytvoriť objednávku v našom obchode. Taktiež tu popíšeme základné informácie týkajúce sa objednávania v eshope. Hneď v úvode článku si môžete stiahnuť odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár v pdf formáte. Sú to dokumenty dôležité pre zákazníkov, ktorým tovar nevyhovuje a chcú ho vrátiť alebo objednávku potrebujú reklamovať. Kde a ako uplatniť nárok na reklamáciu a vrátenie tovaru je podrobne popísané v reklamačných a obchodných podmienkach.

Dokumenty na stiahnutie  

 

Odstúpenie od zmluvy

Reklamačný formulár

 

 

 

 

 

 

 

Ako objednávať tovar

V eshope Akro.sk je nakupovanie naozaj jednoduché. Stačí na to len pár kliknutí. Proces nákupu rozdeľujeme do štyroch jednoduchých krokov, ktoré Vám nižšie opíšeme aby sme Vám nakupovanie v našom obchode uľahčili. Pokračujte v čítaní a dozviete sa aké je to ľahké.

 

1. Navigácia a vyhľadanie produktov

V prvom rade je potrebné požadovaný produkt nájsť v eshope. Na prehľadanie eshopu použite zoznam kategórii na ľavom boku stránky. Otvorte si vyhovujúcu kategóriu, v nej si môžete listovať a filtrovať tovar z našej ponuky. V mobilnej verzii sa zoznam kategórii zobrazí až po kliknutí na ikonu troch vodorovných čiarok v ľavo od nášho loga. Ak používate počítač a na ľavej strane sa Vám kategórie nezobrazujú, použite tú istú ikonu ako pri mobilnej verzii, kategórie sa zobrazia.

 

  

2. Vkladanie produktov do košíka

Vloženie produktov do košíka je ďalším krokom po tom čo ste si vybrali vyhovujúci tovar. Na pridanie produktu do košíka je potrebné stlačiť modré tlačidlo "Kúpiť". Vkladanie do košíka je možné jediným spôsobom avšak z viacerých miest. Vyhovujúci produkt viete vložiť do nákupného košíka buď z výpisu produktov v kategórii, alebo hlbšie v detaile produktu kde nájdete okrem iného aj parametre a popis daného tovaru.

 

 

3. Vyplnenie údajov a odoslanie objednávky

Po tom čo ste do košíka vložili všetky požadované produkty je potrebné objednávku odoslať. Odoslanie objednávky je proces kde vypíšete údaje potrebné na doručenie tovaru k Vám domov a zvolíte si požadovaný spôsob platby a dopravy tovaru. Na dokončenie nákupu je potrebné otvoriť nákupný košík. Nákupný košík sa zobrazí až po vložení produktu a to v pravom dolnom rohu (ikona nákupnej tašky). Košík je pohyblivý takže ak listujete stránku stále sa Vám zobrazuje na tom istom mieste.

 

 

Košík otvoríte dvoma kliknutiami. Prvým klikom zobrazíte rýchly výpis produktov, ktoré sú v košíku vložené. Potom kliknete na fialové tlačidlo "Do Košíka", druhý klik Vás presmeruje na sumár produktov v košíku s možnosťou úpravy množstva a súčasne miesto kde si zvolíte spôsob dopravy a platby.

 

 

Posledným krokom pred odoslaním objednávky je vyplnenie fakturačných údajov a dodacej adresy. Po kontrole správnosti tovaru v košíku a zvolení spôsobu dopravy a platby je potrebné vypísať Vaše údaje. Kliknutím na fialové tlačidlo "Zadať adresu" sa otvorí stránka kde je potrebné vypísať dodacie údaje. Ak je to potrebné vypíšte aj firemné údaje a taktiež môžete zadať fakturačné údaje ak sú iné ako dodacie. Pred odoslaním je ešte potrebné zaškrtnúť súhlas s obchodnými podmienkami a spracovaním osobných údajov. Po správnom vyplnení údajov a zaškrtnutí súhlasu kliknite na fialové tlačidlo "Odoslať objednávku". Systém objednávku spracuje a zobrazí pár informácii k platbe objednávky. V tomto momente prichádzame na scénu my a naša práca. Naším cieľom je pripraviť objednávku na expedíciu podľa možnosti čo najskôr, o postupe jej vybavovania budete priebežne informovaný emailom.

 

 

4. Doručenie tovaru k Vám domov

Po spracovaní objednávky z našej strany nasleduje práca kuriérskej spoločnosti. Tovar prepravujeme kuriérmi UPS - Slovak parcel service. V čase keď má byť tovar doručovaný ste povinný byť dostupný na telefónnom čísle z objednávky aby Vás kuriér dokázal kontaktovať. Pri doručení balík dobre skontrolujte, nemôže byť rozlepený a škatuľa nesmie byť vážne poškodená (diera, stlačenie krabice). Ak by bol s balíkom problém, je potrebné s kuriérom spísať škodový protokol. Bez tohto protokolu nemusí byť v niektorých prípadoch Vaša reklamácia uznaná.

 

Dôležité kontakty:

UPS infolinka: +421 2 16877

UPS - Kontaktný formulár

UPS - Sledovanie zásielky

Akro.sk infolinka: +421 948 692 889